こんなメンバーで学んでいます

こんなメンバーで学んでいます
クリスマス会での集合写真

2013年7月17日水曜日

ロージーが無事に帰宅したそうで安心しました。
お父さんから丁寧にメールをいただきました。
今回の受け入れも充実して、一年留学を送り出すときの勉強にもなりました。駅で別れるときはもちろん寂しくてハグして涙で別れましたが、喪失感とかではなくすごい充実感でした。


Hello! Rosemary has returned safely to Albuquerque tonight. Her flight was delayed, but that was alright.  She loved her stay with you and your family.  She had a wonderful experience, and yes indeed, she learned many things. Thanks again for your gracious hospitality. I will send a newspaper article about Pablita's daughter, who is also a painter. I hope it's OK to send you mail. 

0 件のコメント:

コメントを投稿